Провідний світовий виробник смартфонів OPPO оголосив про вихід на український ринок

У серпні 2019 року на український ринок вийшла компанія OРРО. Про бренд мало що відомо українцям, але насправді, це бренд, що входить в ТОП 5 виробників смартфонів у світі.

Історія створення компанії цікава та часом неочікувана. Менш ніж за 15 років бренд пройшов шлях від невідомого виробника аудіо пристроїв до справжнього гіганта індустрії, смартфони якого продаються мільйонними тиражами на найбільш ємних і складних ринках планети.

За цей час продукція компанії ОPPO не раз дивувала весь світ: у портфоліо бренду кілька найтонших смартфонів на Землі (на момент їх випуску), перший у світі смартфон з камерою, що обертається, хитра технологія швидкої зарядки акумуляторів та інші високотехнологічні винаходи.

ПОЧАТОК ІСТОРІЇ

Бренд OPPO був створений у 2001 році силами Дуань Юнпін і трьох інших керівників незалежних компаній, які входили до складу BBK. Однак, незалежна компанія OPPO була зареєстрована лише в 2004 році в Китаї. CEO компанії став молодий і амбітний Тоні Чен.

У тому ж році, але вже в Силіконовій Долині в США, створили компанію OPPO Digital, яка займалася розробками в сфері DVD і Blu-Ray плеєрів. У 2005 році компанії випускають mp3-плеєр в Китаї і DVD-плеєр у США. Американці гідно оцінили програвач, багато видань називали модель OPDV971H кращою в 2005-му. Захоплення AV ринку продовжили в 2006 році, випустивши плеєр з HDMI-роз’ємом, і в 2008 зі своїм першим Blu-Ray плеєром.

У тому ж 2008 компанія випустила кнопковий телефон – А103.

ЗМІНА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ.

Після виходу на ринок мобільних телефонів Тоні Чен розумів, що компанії необхідно “більше взаємодії між групами фахівців, більш інтенсивний обмін ідеями, а також більше ентузіазму”. Компанія OPPO була реорганізована таким чином, що “якщо раніше виробництво продукції планувалося керівними структурами компанії, а потім передавалося нижній ланці, то тепер існував і зворотний зв’язок – як зверху вниз, так і знизу вгору”.

Така реорганізація дала свої плоди і вже в 2011 році світ побачив перший смартфон компанії OPPO на платформі Android – Find X903.

Після перших успіхів компанія зробила ставку на передові технології, вкладаючись у власні дослідницькі центри. Так, на даний момент, OPPO володіє дев’ятьма інтелектуально – виробничими центрами, шістьма науково-дослідницькими інститутами, чотирма науково- дослідницькими центрами та глобальним центром дизайну в Лондоні.

Вже через рік, у 2012-му, компанія випустила найтонший смартфон свого часу, Finder X907 і на цьому не зупинилася.

Орієнтуючись на молоде покоління, ОРРО створювала бездоганні девайси, покращуючи їх продуктивність та якість фото і відео.

Так, протягом останнього десятиліття компанія OPPO не припиняла здійснювати технологічні прориви у виробництві смартфонів:

  • 2012 рік – в грудні був представлений перший селфіфон з функцією поліпшення знімків. Завдяки 5-мегапіксельній камері та інноваційній технології поліпшення знімків модель Ulike 2 стала першим в світі селфіфоном і завоювала широку популярність.
  • 2013 рік -ОРРО N3, остання модель серії N, стала першим у світі телефоном з моторизованою камерою, що обертається;
  • 2014 рік – була випущена серія телефонів Find 7 з можливістю створювати Ultra-HD фото та відео;
  • 2015 рік – OPPO представила моделі R9s і R9s Plus з новітнім сенсором IMX398, розробленим спільно з компанією Sony, який покращує фотознімки, зроблені при слабкому освітленні;
  • 2016 рік – ОРРО представила першу фронтальну камеру з роздільною здатністю 16 Мп, яка створює неперевершені по чіткості знімки;
  • 2017 рік – випущена нова лінійка смартфонів F3 з подвійною селфі-камерою, що дозволяє створювати ідеальні групові знімки;
  • 2018 рік – випущена модель Find X- перший в світі телефон з панорамним безшовним екраном;
  • 2019 рік- випуск телефонів з підтримкою 5G Internet, а також впровадження 5G Internet спільно з глобальними провайдерами, включаючи Swisscom, Telstra, Оptus.
  • 2019 рік- впровадження технології 10-кратного збільшення без втрат якості зображення.

ЯКІСТЬ ПЕРЕДУСІМ

Компанія OPPO бачить своєю метою “створення унікального продукту, який здатний здивувати споживача”, і як правило концентрується на виробництві всього декількох моделей смартфонів в один і той же час. OPPO не сумнівається у своєму успіху на ринку смартфонів і надалі збирається випускати апарати з чудовим дизайном і надавати своїм клієнтам найвищий рівень технічного обслуговування. Якість як і раніше буде на першому місці.

На сьогодні OPPO пропонує широкий спектр розумних пристроїв, на чолі із серіями Find та R, з операційною системою ColorOS, а також інтернет-сервісами, такими як OPPO Cloud та OPPO +. Як піонер в області 5G з’вязку, компанія OPPO бере безпосередню участь у формуванні нового покоління мобільних технологій. Компанія активно розробляє стандарти, обладнання та програмне забезпечення, аналізує запити споживачів і вибудовує надійну мережу галузевих партнерів.

Продукція OPPO доступна у більш ніж 40 країнах світу. Сьогодні понад 200 мільйонів молодих людей користуються продуктами компанії. Орієнтуючись на молоде покоління  і безперервно прагнувши до синергії естетичного задоволення та інноваційних технологій,  OPPO створює видатні пристрої, покращуючи їх продуктивність, а також якість фото та відео. Протягом 15 років OPPO встановлює стандарти в світі технологій, створюючи смартфони для бездоганних фотографій.

СВІТОВИЙ БРЕНД СМАРТФОНІВ НАРЕШТІ В УКРАЇНІ

В Україні насьогодні бренд OPPO представлений моделлю OPPO A5s. Камерофон із видатним дизайном та камерою доступний в мережах магазинів Citrus та Comfy.  Однією із головних  переваг смартфону є  його автономність завдяки місткому акумулятору потужністю 4230 мАг за досить доступну ціну. Зрештою, принцип доступності при збереженні видатних характеристик є дуже важливим для бренда, який спрямований на молоду активну аудиторію.

Компанія не припиняє експансію ринку та зараз знаходиться на етапі розгляду і підписання договорів з рядом інших рітейлерів. Українське представництво  компанії зростає  щодня, активно залучаючись до роботи з іншими 40 000 співробітників OPPO, що присвячені створенню кращого життя для клієнтів у всьому світі.