FastForward – організація менеджмент-турів або #неекскурсія – тільки особисті бізнес-зустрічі!

Вітаючи Вас із 70-ю річницею Китайської Народної Республіки, маємо честь представити нашу компанію – FastForward.

13 років на ринку, понад 200 менеджмент-турів, більше ніж 500 клієнтів FastForward – перша в Європі компанія, яка пропонує інноваційний формат розвитку бізнесу та його лідерів, практичні менеджмент-тури до кращих компаній світу.

З 2006 року FastForward професійно організовує відкриті й корпоративні візити для отримання досвіду, знань і цінних бізнес-контактів до таких компаній, як: 7Fresh, Alibaba, JD.com, Plug and Play, BingoBox, Hema, Google, Facebook, Zappos, Stanford University, Invitae, Huawei, Innoway, Xiaomi та ін.

Географія менеджмент-турів теж вражає: Азія – Китай, Південна Корея, Японія, Європа – Німеччина, Франція, Іспанія, Нідерланди, Великобританія, а також США, Австралія, Індія.

Зазначимо, що, згідно з даними експертного аналізу підприємств у нашій галузі, FastForward увійшла до переліку «Кращі постачальники товарів та послуг України» і належить до 3% пріоритетних підприємств галузі в масштабах усієї країни. Асоціація економічного співробітництва та розвитку подала нашу компанію до Національної програми «Вибір споживача 2018».

*Відмітка про рекомендацію до співпраці, опублікована на відкритому порталі аналітичного центру: ukr-centr.com.ua/search.php?q=37566464

Історія компанії

FastForward заснував 2006 року Дмитро Бондар. Усе почалося з того, що один із клієнтів компанії (яка на той час займалася, насамперед, підготовкою вступників до бізнес-школи) звернувся до її фундатора з проханням організувати тур до Японії за телекомунікаційною тематикою. Підготовка до поїздки тривала 9 місяців, а сам тур виявився дуже успішним.

Перша поїздка дала шанс зрозуміти, що бізнес-тури є цікавим і нестандартним напрямом, якому складно (або навіть неможливо) знайти аналоги в інших країнах. Після цього компанія вирішила організовувати різні тури, основною тематикою котрих стали IT-інновації, інновації в управлінні персоналом і все, що пов’язане з інноваціями в цілому. Нині, після 13 років на ринку, FastForward влаштувала понад 200 менеджмент-турів, має більше ніж 500 постійних клієнтів і продовжує залишатися лідером галузі.

Формат менеджмент-турів

FastForward пропонує два основні формати менеджмент-турів. Перший – відкриті: тематика оголошується заздалегідь (наприклад, «Три кити китайських інновацій»), а група формується з усіх охочих побувати в Пекіні й Шанхаї та познайомитися з інноваціями, ефективністю в сфері телекомунікацій азіатської держави. Тематичний «HR менеджмент-тур до Кремнієвої долини й Лас-Вегаса» допоможе учасникам довідатися про нові виклики в управлінні персоналом.

Другий – закриті корпоративні візити. Такі тури професіонали FastForward розробляють відповідно до запитів компанії-клієнта.

Що дає менеджмент-тур клієнтові?

У компанії впевнені, що участь у менеджмент-турах – це змога дізнатися реальну причину успіху. Під час підготовки візиту фахівці FastForward звертають увагу на чотири основні елементи: інновації, технології, принципи роботи, люди. Програма кожного туру складається з презентацій, відкритого спілкування з реальним менеджментом і представниками компаній, відвідування їх ключових підрозділів й об’єктів. Усе це дозволяє побачити із середини, як будуються мільйонні корпорації, до чого саме вдаються топменеджери, щоб правильно мотивувати кадри, а також зрозуміти, як вивести на новий рівень власний бізнес.

Ідея FastForward – показати справжні практичні кейси, перейти від теорії до практики. Нещодавно ми мали зустріч із менеджментом великої компанії (з етичних міркувань її не називаємо). Колеги розповіли, що вони вже багато років возять клієнтів по різних «шоурумах» і вважають, що ефект від подібних поїздок вельми низький. А так трапляється тому, що в «шоурумі» треба дивитися, як функціонує мінімаркет без продавця, а це все – просто теоретичні знання. Інша справа, коли ти летиш, наприклад, до Китаю й заходиш у штаб-квартиру Bingo Box. Тут тобі розповідають про бізнес-моделі цих мінімаркетів, про плани роботи, скільки нових магазинів запрацює за рік, з якими труднощами вони зіштовхуються, про реальні витрати на обладнання і т.д. Якщо це маленька компанія, то ми можемо підібрати таку програму, яка точно посприяє вирішенню ваших питань. Коли ж це велика компанія і вона має конкретний запит на партнерство або запит щодо просування своїх продуктів, ми домовимося про зустрічі з топкерівниками, аналітиками, фінансистами.

Наш досвід дозволяє працювати з будь-якою темою й будь-якою проблематикою.

Ми вибудували з компаніями, що приймають візитерів, взаємовигідні відносини. Головне правило тут – «ДАЙ БІЛЬШЕ, НІЖ ТИ ОЧІКУЄШ». У відповідь компанії гостинно вітають нас і діляться з нами й учасниками турів знаннями. Ми робимо #неекскурсії! Ми робимо тільки цільові особисті бізнес-зустрічі! І дуже часто в нас замовляють тури з конкретною проблематикою. Наприклад, налагодити партнерські зв’язки з певною бізнес-структурою. Коли ми надсилаємо офіційний запит у такі компанії, лише тоді обґрунтовуємо, що отримають від цих перемовин обидві сторони. Ми знаємо, як правильно спілкуватися з тією чи іншою компанією.

Наше основне гасло: «РОБИТИ БІЛЬШЕ, НІЖ ВІД НАС ОЧІКУЮТЬ!» Тому, коли клієнт повертається з туру з новими ідеями, з новими знаннями, а потім ще й впроваджує їх у своєму бізнесі – це для нас найбільша похвала.

Клієнти FastForward

За тринадцятирічну історію були відкриті й корпоративні тури FastForward для таких великих компаній, як: «Київстар», «Нова Пошта», Fozzy Group , «Хортиця», банку «Фінанси та кредит», DTEK, EVA, VARUS, Softline, Епіцентр та багато інших.

Відгуки клієнтів FastForward, а також анонси найближчих менеджмент-турів можна знайти на сайті компанії: https://fforward.biz/

Алеся Глущук, 
керуючий партнер 
компанії FastForward