Бізнес Сходу 2015

2015, 1 (завантажити)

Бізнес Сходу – це перший бізнес-вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону, який Українська асоціація Шанхаю видає спільно з Азійським центром Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). 

Читайте у номері: 

Розмова від Мар’яни Сидорів. Про особливості, переваги та труднощі ведення бізнесу в Китаї, ставлення китайської влади до іноземного бізнесу, пошук китайського партнера, взаємовідносини з китайськими працівниками, ставлення до успіху та багато іншого – про все це читайте в інтерв’ю з Максимом Трясуновим – засновником та директором-консультантом Xiamen Pagoda-Build Co., Ltd – успішної торгово-виробничої компанії, яка займається обробкою натурального каменю та його доставкою на ринки України, Росії, Європи та Південно-Східної Азії. 

Чи заговорять у Піднебесній українською: розвиток міждержавних відносин та мова. Китай – один із найважливіших стратегічних партнерів України серед держав Азійсько-Тихоокеанського регіону. Одним з актуальних й ще не вирішених залишається питання мови в діалозі двох держав. Безперечно, згідно з дипломатичним протоколом, мовами спілкування мали би бути українська та китайська. Але чи така модель насправді працює в наш час? Про це у своїй статті розповість Наталія Цісар – кандидат філологічних наук, доцент ЛНУ ім. Івана Франка, запрошений викладач Шанхайського університету іноземних мов. 

Китайський ринок комп’ютерних ігор: чи потрібен там ваш продукт? Китайський ринок комп’ютерних ігор – надзвичайно конкурентне середовище. Багато китайських та провідних світових розробників ігор мріють його завоювати. Чи потрібен ваш продукт у Піднебесній? Що потрібно, аби досягти успіху в ігровій індустрії Китаю? Георгій Вишня, який понад 18 років працює в сфері IT-індустрії, упродовж яких встиг попрацювати на різних посадах (від розробника програмного забезпечення до керівника великих IT-компаній) розповідає про особливості китайського ринку комп’ютерних ігор та можливі стратегії просування продукції на ньому. 

Китайські зв’язки та можливості, які вони для вас відкривають. Кожен довідник із ведення бізнесу в Китаї особливу увагу приділяє важливості налагодження системи зв’язків. Проте сьогодні значення та ставлення до міжособистісних відносин (guanxi) та статусу (mianzi) у китайській бізнес-культурі змінюється. Що ж саме розуміють жителі Піднебесної під поняттям «гуансі» та як до нього ставляться іноземці? Відповідь на ці питання, а також цікаві історії та поради з власного досвіду читайте у статті Олексія Москаленка – представника Georgian American Alloys Inc. в Китаї. 

Обмеження і перенапруга як джерело творчості в бізнесі (за Сунь-дзи). Велика ціль досягається за допомогою неймовірної напруги і подолання обмежень, які виникають. Про те, які обмеження та перенапруга стають джерелом творчості у бізнесі та допомагають досягати цілей на й на прикладі реалізації мистецтва війни за Сунь-дзи розповідає Сергій Лесняк – директор компанії RR Commodities (Shanghai), викладач LvBS. 

Бізнес у Шанхаї: знайомство,враження, думки… Бізнес в Азії часто лякає українських підприємців: зовсім інший ринок, споживачі з відмінними від європейських уподобаннями, інші правила, процедури та інші особливості. Про знайомство з Шанхаєм – одним з найбільших та найдинамічніших міст Азії, перші кроки з відкриття бізнесу в Шанхаї, корисні поради та просто цікаві спростереження за містом та його мешканцями читайте у статті Юліана Версти – проектного менеджера Львівської майстерні шоколаду. 

Полювання на…роботу. Багато уваги приділено традиційній системі «роботи по-японськи»: стилю управління японських підприємств та японським працівникам, так званим «сараріманам» (дослівно –«людина зарплати», офісний працівник), проте не часто згадують, як саме вся ця численна армія майбутніх «сараріманів» влаштовується на роботу, і що чекає на студентів 3–4-го курсу бакалаврату під час пошуку роботи. Тимур Сандрович – аспірант Кіотського університету – у своєму нарисі розказує про особливості пошуку роботи в Японії, або, як він це називає, «полювання на роботу».